Podcast aflevering "alles is mogelijk" van Radio Steunkous

In februari kwamen de podcastmakers van Radio Steunkous langs tijdens het spreekuur bij Startblok Riekerhaven. Zij spraken met een aantal van onze habogna's, Els en Mek. In de aflevering van 40 minuten vertellen zij wat stichting Ykeallo doet, over het project Habognatat en waarom dit zo belangrijk is voor de vrouwen en mannen die langskomen. Ook kwamen er leuke verhalen naar boven. Zo vertelde Merkeb dat ze inmiddels haar diploma heeft gehaald. Haar moeder was erg trots op haar, maar vroeg zich wel af, waarom je daar in Nederland zo lang voor moet studeren. Want ouderen verzorgen, dat doe je toch gewoon?!

De hele aflevering is een inspirerend verslag van de stichting en geeft een inkijkje in het leven als nieuwkomer in Nederland. En bovenal wordt weer bewezen: "alles is mogelijk!" Nieuwgierig geworden? De hele aflevering luister je hierboven terug of klik op deze link.