Stichting Ykeallo wenst u fijne feestdagen en een fantastisch begin van 2023!

Namens het bestuur, de medewerkers en vrijwilligers van stichting Ykeallo wensen wij u hele fijne dagen en alvast een mooie start van het nieuwe jaar.

Het afgelopen jaar was er weer één van hoogte- en dieptepunten. De stichting groeit en we kunnen steeds meer statushouders ondersteunen. De brand bij startblok Riekerhaven in november heeft ons wederom laten inzien hoe belangrijk ons werk is dat we samen met jullie mogelijk kunnen maken: van directe praktische hulp aan de mensen die slachtoffer werden, het bieden van een veilige plek, tot het waarborgen van de rust, zodat ook de reguliere activiteiten door konden gaan.

Gelukkig hebben we ook een hoop hoogtepunten meegemaakt. Heeft u onze nieuwe website bijvoorbeeld al gezien? Met daarop de nieuwe informatieve video’s in het Nederlands en Tigrinya? Of misschien heeft u oprichter Mek wel gespot op televisie, op NPO of bij ESPN! Naast deze mooie mijlpalen hebben we vooral ook heel veel statushouders kunnen helpen. Zowel op de woonprojecten als in de wijk. En konden we eindelijk, na twee corona-jaren weer lekker voetballen, bijeenkomsten organiseren, en natuurlijk zo nu en dan een feestje.

Aan iedereen die het afgelopen jaar een bijdrage heeft geleverd: dankjewel! Zonder jullie inzet, passie, doorzettingsvermogen en ook kritische vragen, hadden we dit nooit gekund. We kijken nu al uit naar het komende jaar en om samen met jullie nog veel meer statushouders te helpen!

Dankbare groeten en tot in het nieuwe jaar,

stichting Ykeallo
Mek, Lize, Anwar, Saba, Els, Tanja, Caroline, Femke en Ghislaine