Stichting Ykeallo zoekt nieuw bestuurslid

Stichting Ykeallo zoekt een nieuw bestuurslid! Stichting Ykeallo helpt Oost-Afrikaanse statushouders woonachtig in Amsterdam wegwijs in de Nederlandse cultuur en maatschappij door ze te coachen. Om een goede start te maken, heb je baat bij iemand die je in je eigen taal op sleeptouw neemt. Met praktische ondersteuning, introductie in een netwerk en een luisterend oor. Daarvoor is stichting Ykeallo opgericht, letterlijk vertaald uit het Eritrees: alles is mogelijk. Jaarlijks bereiken we meer dan 600 statushouders door heel Amsterdam.

De afgelopen jaren zijn we als stichting enorm gegroeid en daarom staan we nu voor leuke uitdagingen om een professionaliteitsslag te slaan, strategische toekomstplannen te maken en tegelijkertijd om de dagelijkse werkzaamheden draaiende te houden. Een bestuurder bij stichting Ykeallo zit niet alleen maar op afstand, maar werkt ook mee aan de dagelijkse bedrijfsvoering en maakt daarmee dus direct impact!

Meer weten? Stuur dan een berichtje naar Caroline Hoefsloot (penningmeester@stichting-ykeallo.nl)