Doe mee!

Help ons anderen te helpen

Wij proberen een positieve bijdrage te leveren aan het leven van jonge statushouders in Amsterdam. Dit kunnen we niet alleen. Help je mee? Misschien ben je een organisatietalent en heb je wat tijd over. Misschien besteed je graag wat geld aan een goed doel. Of misschien heb je een netwerk dat onze jongeren kansen kan bieden. Wat je bijdrage ook is: wij zijn er blij mee!

Stichting Ykeallo zet zich al jaren in om jonge statushouders te helpen om hun weg in Nederland te vinden. We helpen ze bij het vinden van hun kwaliteiten en talenten om zo volwaardig mee te kunnen doen aan de Nederlandse maatschappij. Hierin werken we samen met de gemeente, hulporganisaties, lokale initiatieven, onze ambassadeurs en natuurlijk onze vrijwilligers. Samen kunnen we het verschil maken. Kijk op onze vacaturepagina voor openstaande vacatures of meld je aan als vrijwilliger.

Particuliere of zakelijke donatie

Zonder de (financiƫle) steun van anderen kunnen wij als stichting niet bestaan en dus de statushouders niet helpen. Terwijl zij onze steun hard nodig hebben. Jij kunt ons helpen door een donatie te doen, dit kan zowel particulier als zakelijk.

Als je donateur wordt van stichting Ykeallo, help je ons mee statushouders duurzaam te integreren en zo echt een verschil te maken. Je kunt als donateur zelf bepalen hoeveel je wilt doneren en of je dit eenmalig of maandelijks wilt doen. Jouw donatie komt ten goede van een van onze projecten. We houden je op de hoogte van onze bestedingen en resultaten via onze website, onze social mediakanalen en onze jaarverslagen. Ook met jouw bedrijf, stichting of fonds kun je stichting Ykeallo steunen met een structurele of eenmalige gift. Deze schenkingen zijn voor de Inkomstenbelasting vaak aftrekbaar.