Nieuw in Nederland?

Woon jij nog niet zo lang in Nederland en heb je een vraag? Wil je nieuwe mensen leren kennen? Of wil je beter Nederlands leren praten? Dan kunnen wij je vast helpen!

Bij stichting Ykeallo helpen we iedereen die een vraag heeft over het leven in Nederland. We helpen je richting zorg, (vrijwilligers)werk, scholing, vrijetijdsbesteding, en het opbouwen van een eigen netwerk. Zo kan jij een zelfstandig leven opbouwen in Nederland.

Dit doen we door middel van onze medewerkers en vrijwilligers die zelf als geen ander weten hoe het is om in Nederland aan te komen en een nieuw leven te moeten beginnen. Onze mensen luisteren naar je vragen en zorgen en gaan met jou kijken hoe we dit het best kunnen oplossen.

Elke week zijn wij te vinden op verschillende locaties binnen Amsterdam. Je hoeft geen afspraak te maken, maar kan gewoon langskomen. Voor onze locaties, spreekuren en andere activiteiten, ga naar onze activiteitenpagina.