Stek West

Bij Stek West in Amsterdam-West helpen we jonge statushouders om duurzaam te integreren. Dit gebeurt onder meer met het bieden van een plek om samen te komen, cultuursensitieve begeleiding, voorlichting en training en sport- en spelactiviteiten.

We participeren in dit project met het jongerenwoonproject Stek West, en woonproject voor jonge vluchtelingen die net een verblijfsvergunning hebben gekregen en jongeren uit Nederland. Op deze plek, in hartje Amsterdam, bouwen ze samen aan de toekomst.

Stichting Ykeallo is elke week aanwezig op Stek West. De bewoners komen voor een persoonlijk gesprek, omdat ze een tolk nodig hebben of iemand die een brug kan zijn tussen hen en instanties. Ook komen ze voor hulp bij medische kwesties, gezinshereniging of andere privézaken. We creëren er op een laagdrempelige manier een sociale omgeving waar het niet alleen gezellig is, maar ook geborgen én leerzaam.

Spreekuren

Elke maandag van 13.00 tot 17.00 uur in de gemeenschappelijke ruimte.

Kijk voor de meest actuele agenda op onze activiteitenpagina.

Tweede Constantijn Huygensstraat 39
1054 CP Amsterdam

Heb je vragen? Neem contact met ons op via het contactformulier.