Feest op startblok Riekerhaven

Op vrijdag 1 april 2022 - nee, het was geen grap - hebben we eindelijk na een hele lange tijd weer een feestje gevierd. En er was ook echt wat te vieren: we hebben een nieuwe website! Na een jaar lang heel hard werken, brainstormen, foto's en video's laten maken en aan elk detail prutsen, konden we de aanwezigen als eerst een voorproefje geven van de nieuwe website. Later dit jaar zal de website dan echt online komen.

In het bijzonder willen we nog een paar mensen extra bedanken: Ward van Dijk, Yara van Dijk en Raymond Lau voor hun technische steun, Marielle van Opbergen voor de prachtige foto's en tot slot Herman en Tommy van Volker Media voor de mooie video's. Zonder jullie hadden we het nooit allemaal voor elkaar gekregen om deze nieuwe website online te zetten.

Naast de website wilden we natuurlijk ook iedereen die zich de afgelopen jaren heeft ingezet voor de stiching, ondanks alle uitdagingen rond de coronacrisis, bedanken voor hun inzet. Niet alleen het hele team van medewerkers, vrijwilligers en bestuur, maar ook al onze partners, vrienden en familie die in grote getalen aanwezig waren. Omdat het al weer een tijdje geleden was dat we met zo veel mensen bij elkaar waren, leek het ons ook leuk om even de kennis van alle aanwezigen over stichting Ykeallo te testen. Els had samen met een aantal vrijwilligers een heuze Kahoot! gemaakt, die na een paar technische beperkingen uiteindelijk ook helemaal goed werkte.

Al met al was het een zeer geslaagde avond, met mooie speeches, heerlijk Eritrees eten en vooral heel veel gezelligheid. We hopen in de toekomst van deze mooie feestjes te mogen organiseren. Iedereen is altijd welkom, dus hopelijk zien we je de volgde keer weer!