Lize Oldenkamp

Projectcoördinator

Lize (1994) is onze projectcoördinator en is afgestudeerd als stedenbouwkundige en werkt op dit moment bij de gemeente Amsterdam. Lize's interesse ligt bij stedenbouw maar ook hoe het leven in de stad is. Hoe mensen in de stad wonen, hoe ze de stad gebruiken en hoe je een stad kunt verbeteren. "Ik vind het leuk om mij te onderdompelen in andere culturen en vakgebieden", vertelt Lize enthousiast. Ze vindt het erg interessant om via stichting Ykeallo te werken in het sociale domein en zo haar bijdrage te bieden aan de stad Amsterdam.

Lize is als projectcoördinator de rechterhand van de oprichter van de stichting, Mek. Lize houdt zich bezig met verslaglegging, PR en communicatie. Ook wil ze graag de zichtbaarheid van de stichting vergroten. "Zodat we meer laten zien, met welke goede zaken we bezig zijn bij stichting Ykeallo", vertelt Lize.

Heb je een goed idee of wil je samenwerken? Stuur Lize een email: office@stichting-ykeallo.nl. Lize is vaak woensdag aanwezig op Riekerhaven van 15:00 uur tot 18:00 uur, of op afspraak.