Ghislaine Tesfamichael

Secretaris

Ghislaine Tesfamichael
Ghislaine (1997) is het nieuwste lid van ons bestuur en rond net haar masteropleiding(en) rechten af. Van origine is zij zelf half Eritrees, wat haar uiteraard een bijzondere band geeft met het werk dat de stichting doet. Haar afkomst is voor Ghislaine ook altijd een belangrijke reden geweest om advocaat te willen worden, omdat zij zich graag voor de rechten van anderen en hopelijk ook ooit Eritrea in zou willen zetten.

Hoewel ze pas net begint met werken en vooral in de commerciële sector start, is zij blij dat ze zich nu al kan inzetten op een maatschappelijke manier in het bestuur van Stichting Ykeallo. Als secretaris van het bestuur houdt Ghislaine zich bezig met de fondsenwerving voor de stichting en in- en externe verslagen. Na een eerste ontmoeting in het restaurant van met Mek, is zij bij de stichting terecht gekomen. “Het is erg indrukwekkend dat de stichting in een aantal jaar al zo erg is gegroeid, dankzij al het mooie werk dat iedereen hier doet. Ik hoop daar nu mijn steentje aan bij te kunnen dragen!”