Caroline Hoefsloot

portret Caroline Hoefsloot

Caroline werkt in het dagelijks leven in de commerciële wereld als Brand Manager. Daarnaast wilde ze graag ook wat anders terugdoen voor de samenleving. "Juist van de combinatie werken voor de stichting en een commerciële baan krijg ik extra veel energie", zegt ze. "Nadat ik me eerder al voor een andere stichting had ingezet, ontmoette ik Mek. Zijn enthousiasme is zo aanstekelijk en ook nog eens met zo'n mooi doel, daar kan je geen nee tegen zeggen!"

Caroline zegt voor de volle 100% achter het doel van de stichting te staan vanwege alle mensen die de stichting al heeft kunnen helpen. Caroline: "Ik kan alleen maar hopen dat door mijn bijdrage nog meer mensen kunnen profiteren van het werk van Stichting Ykeallo!"