Onze ambassadeurs

Ons team wordt ondersteund door gedreven vrijwilligers uit het Startblok-project zelf. Bewoners van het woonproject in de Riekerhaven zijn actief als  ambassadeur. Zij vormen een brug tussen bewoners en Stichting Ykeallo. De ambassadeurs stimuleren bewoners om deel te nemen en begeleiden bij de sport- en andere activiteiten die we organiseren op het terrein van de vereniging Westsite. Zij zijn een rolmodel voor de andere bewoners en spelen een belangrijke rol binnen ons project Hoedmona in de Riekerhaven. Dit zijn ze:

Abdul Rahman Kalthoum uit Syrië wil wat betekenen voor zijn omgeving, daarin is hij erg gemotiveerd. Sudanees Aadel Omar houdt ervan om onder de mensen te zijn en wil graag de Nederlandse maatschappij leren kennen. Als je Huruy Sultan uit Eritrea vraagt iets te organiseren, krijgt hij iedereen bij elkaar. Stichting Ykeallo helpt de ambassadeurs in hun ontwikkeling.